maandag 23 januari 2017

Kort koppie

Het heeft even geduurd maar hier ben ik weer voor een update. Door verdrietige familie omstandigheden had ik even geen zin om m'n blog bij te werken. 

Vandaag kan ik zeggen dat ik me best goed voel. Er zijn mindere dagen geweest wat energie en kleine bijwerkingen betreft maar in vergelijking met het eerste infuus ging het toch een stuk beter. Al duren de dagen lang als je je niet lekker voelt. 

Vorige week begonnen ook de eerste haren uit te vallen. Eerst alleen mijn onderlichaam en twee dagen later ook mijn hoofdhaar. Ik was er erg op gefocust en zat de hele tijd aan mn haar te plukken hoeveel haren er telkens bij zaten. Moe en verdrietig besloot ik dat ik het toch zo snel mogelijk eraf wilde hebben. Vrijdagochtend in de Haarzaak werd m'n haar helemaal kort geknipt en zou ze daarna het haarstukje in mijn model knippen. Maar ik reageerde nogal erg op een soort verkoelende shampoo voor de hoofdhuid en het leek alsof m'n hoofd in ijsklontjes lag :( Alles bij elkaar was het teveel en besloten we deze week opnieuw af te spreken om het haarwerk in orde te maken.
Nu heb ik een tijdelijk mutsje meegekregen, niet echt mijn kleuren helaas maar beter dan niks op m'n bolletje, want het is best koud zo zonder haar. 

Morgenochtend bloedprikken en een bezoekje bij de arts op het programma. 

7 opmerkingen:

  1. Hoi liefje .
    Schrik van dat je schrijft verdrietige fam omstandigheden . Gaat van alles door mijn hoofd .
    Er is zo al genoeg voor jullie . Wel prettig dat deze kuur minder aanslag is op je lichaam . En nu je haar eraf het blijven toch dagen met lach en traan .
    Topper wens je veel sterkte met aansterken en leef per dag en kijk gewoon wat die je brengt .
    Lieve knuffel van mij .Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte met t verlies.. maar goed om te lezen dat jij stug door gaat en met alle respect lees ik je blog's.
    Xxxx en dikkuh knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve Amanda 💋 Heb ook vaak aan jullie gedacht
      Hele dikke knuffel terug Xx

      Verwijderen
  3. Lieve Bianca, ik leg een denkbeeldige arm om je schouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve schat, wat ben je toch een kanjer! Ik denk veel aan je, ook in gebed. Knuffel! Annelies

    BeantwoordenVerwijderen