woensdag 11 januari 2017

Aansterken

Ik kan nu toch echt zeggen dat het weer een stuk beter gaat, op wat kleine ongemakken na. Heb vandaag bezoek gehad en ben zelfs even met de auto naar de apotheek gereden. Moe maar voldaan.

Gisteren was de tweede afspraak bij de Haarzaak. Samen met m'n vriendin (mama van Banki-Janka ;) hebben we diversen haarstukken en mutsjes voorbij zien komen. 
Ik was er nog niet uit of ik deze keer weer voor een pruik zou gaan, aangezien ik de vorige niet vaak op had. De zomer van 2000 was heel warm en van dat gekriebel op m'n hoofd werd ik gek, dus al snel een petje op gezet. Maar toen was ik nog heel wat jonger en zie mezelf nu niet meer met een petje lopen natuurlijk.

Wat hoofdbedekking betreft is er veel meer keus dan toen, maar bij de meeste zie je er toch heel duidelijk 'ziek' uit. Dus toen ik uiteindelijk een haarwerk op had dat veel op mijn eigen kapsel leek en ik me er goed bij voelde heb ik toch besloten om er weer 1 aan te schaffen. 

Nu is het afwachten wanneer het uitvallen gaat beginnen. Ik pak het weer op de zelfde manier aan, zodra de eerste plukken vallen gaat alles eraf. Ik wil niet zien dat er kale plekken ontstaan of dat het heel dun wordt, gewoon hupsakee alles eraf, even confronterend maar dan weer doorgaan.

De komende dagen ga ik verder aansterken en wat dingen ondernemen. Maandag is het pas weer tijd om ziek te zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten