vrijdag 30 december 2016

Oncologie verpleegkundige

Afgelopen woensdag was de afspraak met de oncologie verpleegkundige. Gelijk is de datum voor de eerste chemokuur vastgelegd.

Aanstaande maandag 2 januari gaat het 'feest' beginnen.

Een map vol met informatie meegekregen over de chemo, de bijwerkingen en de medicatie die ik thuis moet innemen. Tevens de data van de volgende 2 infuusdagen en de afspraak bij de arts. Ik kan er wel een extra agenda voor gaan aanschaffen :(















M'n eigen thuisapotheek is ondertussen ook een feit. Alles voor de verzorging van de PICC-lijn en verschillende medicijnen tegen de misselijkheid (in totaal 4 soorten).
Het begint allemaal steeds dichterbij te komen. Zeker bij het zien van al die medicatie die ik moet nemen, kreeg ik het even moeilijk. Ik ben aan het aftellen...

Maar eerst gaan we nog aftellen tot het 1 januari 2017 is. Fijne jaarwisseling allemaal!


7 opmerkingen:

  1. Pfffff heavy hoor. Hopelijk ga je er niet te ziek van zijn. We denken aan jullie. Groetjes. Michaƫl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer je een chauffeur of oren, schouder of hand nodig hebt: BELLEN! !!!! Dikke knuffel Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 2017 je ook brengen gaat... Hij is bij je! Lieve Banki Janka, ook mijn oren, armen, schouders, auto's en wat je ook maar nodig hebt, ik zet ze graag voor je in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heftig allemaal liefje en de rollercoaster draait al volop . heel veel sterkte . Geniet deze 2 dagen nog van de mooie momenten met elkaar . En ik wil je heel graag helpen maar helaas het blijft bij aan je denken en in gebed . Knuffel ♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend veel medicatie, wat heftig allemaal. Je weet dat je ook op mij mag terugvallen als het nodig. Denk aan je xx

    BeantwoordenVerwijderen