dinsdag 27 december 2016

Onzekerheid

Na weken van onzekerheid is het dan toch definitief, ik heb weer lymfeklierkanker. Het normale leven komt stil te staan en de focus is weer gericht op het beter worden.


Maart 2000 kreeg ik voor het eerst te horen dat ik de ziekte van Hodgkin had. Toen volgde 6 MOPP-ABV kuren en nog 15 bestralingen. Daarna was het een lange periode van herstellen. Alleen de vermoeidheid was blijvend.

Nu ik volgende week weer zal starten aan 6 chemo kuren wil ik via deze blog mijn ervaringen delen. Zo kan iedereen die geïnteresseerd is, via deze blog, op de hoogte blijven.



2 opmerkingen:

  1. Hier schrik ik toch van zeg ! Of de wereld weer even stil staat . Na zo'n lange tijd . Leven blijft verbazen . Ik wens jij (jullie) heel veel kracht en sterkte deze strijd weer aan te gaan . Lieverd dikke knuffel en ik bid voor je ! ��❤

    BeantwoordenVerwijderen