woensdag 10 mei 2017

Nachtje ziekenhuis

Wat een tegenvaller afgelopen maandag. Ik ging er helemaal vanuit dat de misselijkheid net als de afgelopen keer onder controle zou zijn door het infuus. Maar helaas. Zelfs de extra medicatie die ik zelf in mag nemen sloeg niet aan. Nadat ook een tabletje haldol weinig verlichting gaf is er besloten me een nachtje te houden en via het infuus constant medicatie toe te dienen. Het ging gelukkig wel beter maar eten en drinken lukte niet echt. Ik was erg moe door alles en heb dan ook veel geslapen.

Gisterochtend mocht ik weer naar huis. Misselijkheid was weg maar wel de hele dag een weeïg gevoel gehouden, maar het veranderde niet in misselijkheid. 
Vandaag weer een nieuwe dag. Voel me zwaar en loom en ook lijkt de druk op mn borst weer te beginnen. Ik moet er even doorheen bijten en uitkijken naar de betere dagen. Nog maar 2 infusen te gaan, en de laatste loodjes zijn het zwaarst dat blijkt wel weer. Maar ik kan het! 

7 opmerkingen:

  1. Nou dat is allemaal echt niet grappig. Denk aan je hoor. Zet 'm op. Je doet 't niet voor niks!!! Liefs!!! Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is nu weer zo'n tegenvaller .
    Zelfs nachtje ziekenhuis bah bah .
    Gelukkig nu thuis en bijkomen .
    Zoals jezelf zegt de laatste loodjes en het klopt helaas.
    De kracht ook hiervoor vind je nog steeds .
    Heel ķnap je bent een topper .
    Geef je lichaam kans te herstellen je wilt verder dat snap ik .
    HELE DIKKE KNUFFEL EN OOK DIT LUKT JE .
    HOU VAN JE ♡♡♡♡♡Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met dank aan Rijkent. Snap er niks van maar het werkt. Gaat het alweer een beetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kun je een beetje tegen de warmte?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De een na laatste vandaag. Bah. We denken aan je hoor.

    BeantwoordenVerwijderen