maandag 27 februari 2017

In de startblokken

Nog even een berichtje voordat ik straks aan de 3e chemo kuur (1e infuus) ga beginnen. Ik ben ondertussen alweer sinds 04.15 uur wakker. Sinds het begin van dit alles, lig ik vaak s'nachts een paar uur wakker. Voorheen sliep ik altijd perfect. 

Na het bericht van afgelopen week heb ik er een blaasontsteking bij gekregen. Gelijk richting het gezondheidscentrum, potje plassen en vervolgens het recept halen bij de apotheek. Sinds kort zitten de huisartsen, apotheek, bloedprikken, GGD en nog meer instanties in 1 gebouw. Best handig. De apotheek is mooi geworden en ik ben weg van de wandkast met daarop het Zeeuws Meisje.

Maar om nog even verder te gaan met m'n verhaal. Die dag gelijk begonnen met de antibiotica en na een paar dagen werd de pijn bij het plassen minder en is nu helemaal weg. Nog een paar dagen de kuur afmaken en hopen dat het dan een tijdje wegblijft. 

De slokdarm klachten die vooral in de tweede week problemen gaf en na de vorige kuur meer toe nam, zijn sinds de komst van de maagtabletten weg gebleven dus gelukkig weer een ongemak getackeld. 

Ik ga me klaar maken voor weer een dagje retuximab en chemo. Het zullen weer moeilijke dagen worden en ik zie er best tegen op. Maar ik blijf voor ogen houden waar ik het voor doe, dus niet mokken maar in de ...startblokken! ;)
Zodra ik me er weer toe in staat voel laat ik me weer via deze blog horen. 

Liefs
Bianca

10 opmerkingen:

  1. Lieverd kaarsje brand weer de hele dag . En ik bid voor je . En hoop dat na vandaag de bijwerkingen beperkt blijven.
    Liefs xxxx♡♡♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bianca, dank je wel dat je ons op de hoogte houdt. Heel veel sterkte. Je bent zo dapper! Ik hoop dat je ervaart dat Jezus in alle dingen dicht bij je is. Lieve groetjes, Jacqueline de Ligt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jacqueline! Ik baal dat het gelijk loopt met de kring want had graag weer even langs gekomen om iedereen te zien :(

      Verwijderen
  3. Denk aan je en bidt voor je

    Groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Bianca. Dank je voor de update. Hopen hier op snel herstel. Knuffs. Michaƫl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Bianca,
    Fijn dat je dit allemaal wil delen met ons!
    Heel veel sterkte en we blijven je volgen..
    Dikke kus monica

    BeantwoordenVerwijderen