zondag 30 april 2017

Chemo 5 - infuusdag 1



Mn laatste blog is al van een kuur geleden. Ik vind het moeilijk om telkens in herhaling te vallen. Veelal de zelfde terugkerende bijwerkingen en om die iedere keer weer te benoemen, jullie kunnen je er ondertussen wel iets bij indenken. 

Fijn om te vertellen is wel dat afgelopen maandag de misselijkheid onder controle is gebleven. Waar het bij infuusdag 2 van chemo 4 behoorlijk mis ging (extra medicatie via infuus toch te laat gekregen) is het nu weggebleven, gelukkig! 
Het was wel weer een lange zit van 8.30 tot 16.00. Maar zoals mn vriendin zegt, het eerste infuus is een 'slaapfeestje', want ik slaap een groot gedeelte door de kuur/medicatie die ik voor de daadwerkelijke chemo krijg. 

Nog 3 infusen te gaan...5 juni de laatste...ik kijk er naar uit om mn leven weer wat op te pakken.

6 opmerkingen:

  1. Hoi lief het zijn nu echt nig 3 infussen kan ik makkelijk zeggen nog maar 3 maar jij moet er wel nog doorheen . Respect zoals je alles weer relativeer en toch kracht weet te vinden . Voel met je mee want ik weet ook dat er dieptepunten zijn die heel veel energie kosten om jezelf eruit te trekken .
    Het einde in zicht schat . Je flikt het toch maar weer .Topper .
    Knuffel en liefs Xxxxx♡♡♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieverd, succes met deze loodjes of loden. Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een topper! Ik denk aan je en bid voor je ❤

    BeantwoordenVerwijderen